Çağatay Ulusoy Cenk Eren Gizem Karaca ve diğer ünlülere uyuşturucu ticaretinden hapis cezası verildi;

Çağatay Ulusoy, Gizem Karaca ve Cenk Eren’in de aralarında bulunduğu 34 sanığın yargılandığı uyuşturucu davasında cezalar belli oldu. Yerel Mahkeme oyuncular Çağatay Ulusoy ve Gizem Karaca’ya, “uyuşturucu madde ticareti” suçundan 4’er yıl 2 ay hapis, şarkıcı Cenk Eren’e ise 6 yıl 3 ay hapis cezası verdi. Bölge Adliye Mahkemesi’nin verilen cezaları onaması halinde karar kesinleşecek. Cezanın bozulması halinde ise dava yeniden görülecek. Cenk Eren’in cezası 5 yıldan çok olduğu için Yargıtay’a başvurma hakkı bulunuyor. Aynı şekilde Savcılığında dosyayı temyiz etme hakkı bulunuyor.

Ünlü oyuncular Çağatay Ulusoy, Gizem Karaca ve şarkıcı Cenk Eren 2013 yılında yapılan operasyonda gözaltına alınmıştı. Bir süre gözaltında kaldıktan sonra serbest bırakılan 34 sanık hakkında, “uyuşturucu madde ticareti yapmak”, “uyuşturucu madde kullanmak” ve “uyuşturucu madde temin etmek” suçlarından açılan davada İstanbul 18. Ağır Ceza Mahkemesi’nde yapılan davanın karar duruşmasında mahkeme Çağatay Ulusoy ve Gizem Karaca, Yusuf Hasan Akgün, Hüseyin Orçun Benli ve menajer Ayşe Selin Borankay’a “uyuşturucu madde ticareti yapmak” suçundan vermiş olduğu 5 yıl hapis cezasından iyi hal indirimi yaparak iki sanığın cezasını 4 yıl 2 ay hapis cezasına düşürdü.
       Yerel Mahkeme kararı Bölge adliye Mahkemesi tarafından onanırsa sanıklar hapse girecekler.

Hukukçular tarafından yapılan değerlendirmede toplumun bu kadar gözü önünde olan ve bir çok kişi tarafından örnek alınan ünlü isimlerin yapmış olduğu iddia edilen böylesi bir suç karşısında haklarında verilmiş olan ceza indiriminin yerinde olmadığı yönünde. İndirim uygulamak yerine artırım yapılması gerektiği yönünde görüşler ağırlıkta.

Hakkında Adalet ve Hukuk

Yargıda Birlik Derneği ikinci kongresini yaptı yönetim kurulu belli oldu

Yargıda Birlik Derneği ikinci kongresini yaptı yönetim kurulu belli oldu: Yargıda Birlik Derneği ikinci kongresini …